Rugăciunea din noaptea dintre ani

Standard

images (5)Doamne, stăpânul timpului și al eternității, al tău este azi și mâine, trecutul și viitorul. La terminarea încă a unui an, vreau să-ți mulțumesc pentru tot ce am primit de la tine. Mulțumesc pentru viața , dragostea, florile aerul, soarele, fericirea și durerea, pentru ceea ce a fost posibil și pentru ceea ce nu a fost.Te prezint persoanelor pe care în aceste luni le-am iubit, noilor prietenii și vechilor iubiri.Celor care au stat aproape de mine și celor pe care n-am putut să-i ajut, celor cei cu care am împărțit viața, munca durerea și bucuria. De asemenea, Doamne, azi vreau să-ți cer iertare pentru tot timpul pierdut, pentru banii rău câștigați, pentru cuvântul inutil și dragostea irosită, pentru munca prost făcută, lucrul neterminat, viața fără entuziasm. De asemene pentru rugăciunea pe care puțin  câte puțin ți-o prezint acum, pentru toate uitările și tăcerile mele, îți cer din nou iertare.

În următoarele zile , începem un nou an. Eu dețin viața mea înainte de a începe noul calendar, pe care numai Tu știi dacă voi ajunge să le trăiesc. Azi, îți cer pentru mine , părinții și prietenii mei, pacea și bucuria, puterea și prudența, luciditatea și înțelepciunea.

Vreau să trăiesc fiecare zi cu optimism și bunătate, cu o inimă plină de înțelegere și pace. Închide urechile mele la toată falsitatea și buzele mele la cuvintele mincinoase, egoiste sau care rănesc.. Deschide ființa mea la tot ce este bun., ca sufletul meu să fie plin numai de binecuvântarea de a le împărtăși pe unde voi trece.

Doamne, prietenii mei ,care vor citi acest mesaj, să fie plini de înțelepciune, pace și dragoste și prietenia noastră  să dureze totdeauna spre binele nostru. Umple inima mea de bucurie, pentru ca toate persoanele pe care le întâlnesc în drumul meu să poată descoperi în mine puțin din Tine.

Dă-ne un An Fericit și învață-ne să împărțim fericirea! AMIN!(Această rugăciune am primit-o printr-un p.p.s. și m-am gândit că acum este momentul s-o fac cunoscută.).

3 răspunsuri »

  1. Din fericire nu există un stăpân, nici al timpului, nici măcar al nostru…Există însă TOT ceea ce vedem cu ochii și ceea ce nu vedem cu ochi (încă), există o forță incognoscibilă care a generat LUMINA, lumină ce a devenit TOT ceea ce vedem și nu vedem…Acestei lumini îi putem fi recunoscători, LUMINĂ care se află și în noi. Tot ceea ce există este una din infinitele razele ale acestei LUMINI, a cărei energie fundamentală este a IUBIRII.
    La îndesufletul nostru se află toate darurile primite, daruri pe care le-am meritat. Nu ne rămâne decât să ne arătăm recunoștința prin a fii o rugăciune, nu prin vorbe, prin FAPTE, iar fapta măreață cu care putem răspunde pe măsura darului primit, este de a ne revărsa ÎNTREGULUI iubirea, împărtășind cu acesta iubirea primită și filtrată de sufletul fiecăruia dintre noi.
    Așa înțeleg rugăciunea…eliberată de forțe stăpânitoare.

    • Mulțumesc pentru comentariu!Eu văd altfel lucrurile. Nu contest forța inconoscibilă care în mintea oamenilor apare concretizată, ca să nu spun întrupată, în Dumnezeu, Alah și alte divinități ale diferitelor religii. Înălțând rugăciuni acestora, de fapt înălțăm forței inconoscibile. Ne arătăm recunoștința față de această forță, în rugăciune. Este adevărat că recunoștința trebuie s-o simțim , s-o trăim, „ca să revărsăm Întregului iubirea”, ca exprimarea noastră să fie cu adevărat rugăciune, că altfel rămân doar vorbe goale, după cum spuneți. Și indiferent cum ne-o închipuim, această forță inconoscibilă, eu cred că este stăpânitoare, că fără ea n-ar exista armonie în Univers, toate s-ar desfășura haotic și ar fi un dezastru care ar duce la dispariția Universului. An Nou rodnic, cu împliniri frumoase, cu sănătate!

      • Cu un mic…marec amendanent. De ce să ne scărpinăm la urechea stângă cu mâna dfreaptă? Este o interpretare colocvială adresată unui subiect serios.
        Forța asta stăpânitoare, cum îi spui, se află în fiecare din noi, dar noi preferăm(?!) să ne adresăm celei din afara noastră, în loc să devenim CONȘTIENȚI de ea și astfel să ne armonizăm ființa în mod natural, nu prin interpuși, care nu fac decât să ne confuzioneze, să ne îndepărteze de REALITATE. Legile de funcționare a Cosmosului sunt cele stăpânitoare, ele sunt imuabile și Universale, iar LEGEA la care se raportează totul este aceea a IUBIRII.
        Mulțumesc…și ție tot ceea ce te poate face cu adevărat…FERICITĂ !

Lasă un răspuns

