Bine ai venit!

Standard

Bine ai venit!

    Mă bucur că m-ai ales să stai de vorbă cu mine. Încerc să-ţi împărtăşesc tot ceea ce consider mai interesant, mai frumos, mai spectaculos chiar din experienţa anilor mei de o viaţă.

      Mi-ar plăcea ca aceasta să-ţi dea prilejul de a reflecta şi de a contribui la “ospăţul ideilor”, pe care-l întrevăd şi la care , acum la început, am reuşit să servesc doar aperitivul. În timp doresc ca acest “ospăţ”prin aportul tău, al celor care se vor mai prezenta şi în special al gazdei, el să devină unul copios la care să ne înfruptăm pe săturate. De aceea, te rog ca la plecare, să laşi un comentariu, ca pe o farfurie încărcată cu bunătăţi pe masa “ospăţului”.

Fiind mereu printre oaspeți, așa cum se cuvine unei gazde, observ că aperitivul s- a servit de ceva vreme și se continuă cu celelalte feluri pregătite atât de gazdă, cât și de oaspeții care prin comentariile lor au umplut masa „ospățului” cu bunătăți care mai de care mai apetisante. Prin urmare ” ospățul ideilor” continuă, spre bucuria noastră a tuturor. iar mie îmi revine sarcina să ridic paharul și să închin în cinstea triumfului ideilor noastre, spunând din nou celor de ieri, celor de azi și celor care vor mai participa la acest „ospăț” : Bine ați venit !

Îţi mulţumesc şi te aştept să revii!

30 de răspunsuri »

  1. Sarut mana pentru faptul ca m-ati citit astazi. Daca reusesti sa faci abstractie de injuraturi, e chiar extraordinara vizita „la mine acasa”. Recomand totusi alte scrieri decat cele citite de dumneavoastra, pentru diversitate si o mai buna intelegere a…ideii. Buna dimineata, sa ne auzim veseli.

    • Unde este copilul năstrușnic care a pulverizat ceasurile de masă, care a intrat în raiul tatălui său să pună laba pe toate sculele de acolo, care spărgea becurile cu praștia și câte și mai câte năzdrvăvănii nu făcea, care m-a făcut să râd cu lacrimi și care acum după atâția și atâția ani se simte singur? Amintirile acelei copilării să te ajute să treci cu brio mpmentele de singurătate. Mult succes !

  2. Am adus un dar de bun gasit!
    ╔═ೋ♥═ೋ═ೋ ೋ═ೋ═ೋ♥ ═ೋ═╗
    ❤ ░░L░A░F░E░E░░B░L░A░N░C░H░E░░ ❤
    ╚═ೋ♥═ೋ═ೋ ೋ═ೋ═ೋ♥ ═ೋ═╝
    ….. …… _(‾‾)_ . .♫. . … _(‾‾)_
    . .♫ . . . .(_,☻,_). . . . . . (_,☻,_). ♫…
    . (¯`v´¯). (_)(_). . (¯`v´¯) (_)(_) . .(¯`v´¯)
    (¯`(@)´¯) ♫.║ . . (¯`(@)´¯).║ . . (¯`(@)´¯)
    . (_.^._)(¯`v´¯) . .(_.^._).(¯`v´¯). (_.^._)
    . . . ║ . (¯`(♥)´¯). . . ║. . (¯`(♥)´¯). . .║
    .♫ .’║ . .(_.^._)…’ (\ ║. ♫ .(_.^._)”’. (\║
    ╔═ೋ♥═ೋ═ೋ ೋ═ೋ═ೋ♥ ═ೋ═╗
    ❤ Contesă de CHOU-FLEUR ❤
    ╚═ೋ♥═ೋ═ೋ ೋ═ೋ═ೋ♥ ═ೋ═

  3. bun gasit. ma alatur si eu ospatului chiar daca un pic mai tarziu. timpul nu-mi va permite sa zabovesc mult dar promit ca revin cu placere sa va citesc. aveti un stil aparte de a povesti care pe mine, pur si simplu, ma calmeaza. si cum calmul ti-l castigi intotdeauna admirand, traind, etc ceva deosebit, ceva frumos, nu-mi ramane decat sa va felicit pentru tot ce imi/ne oferiti!

    • Toată recunoștința mea pentru link-ul primit, dar cum nu mă prea pricep la folosirea operațiunile tehnologice ale calculatorului, nu m-am descurcat.Am bătut pe la toate ușile, neavând însă cheia, nu mi s-au deschis.Am intrat pe Contact Us , am scris numele, emailul, codul; n-am știut subiectul, nici ce să scriu într-un dreptunghi mare, așa că m-am lăsat păgubașă, până voi găsi pe cineva să-mi arate. În tot cazul, mulțumesc! Numai bine!

  4. Felicitari pentru minunatul blog, aici spiritul chiar se curateste si capata o invelitoare pozitiva care razbate peste pagini si ajunge in mintea celui ce citeste asa postari frumoase. Va doresc numai bine stimata doamna. ❤

    • Mulțumesc pentru aprecierea blogului meu! Și pe mine mă surprinde plăcut imaginația și creativitatea de care dai dovadă în ceea ce scrii și în alegerea imaginilor pe care le postezi. Păstrează-ți talentul! O zi plăcută!

Lasă un răspuns

