7 zile in Grecia

Standard

7 zile in Grecia.doc

2 răspunsuri »

  1. Mă bucur că ați fost impresionată de Grecia. Ați vizitat unele dintre cele mai minunate atracții turistice ale țării și pe parte de continent dar și insulă. Mi-a plăcut foarte mult cum v-ați exprimat aici: „Am citit undeva că Horaţiu fiind încântat de frumuseţile naturale ale peisajului sudic din Tarent ar fi
    afirmat în una din „ode”:”Acel locşor îmi surâde mai mult decât altul pe pământ”. Expresia mi se potriveşte întocmai, fiindcă acel colţişor al Greciei, în care m-am simţit minunat în scurta-mi şedere, îmi va surâde de câte ori îmi voi aminti de el şi spun cu mâna pe inimă că-mi voi aminti mereu.”
    Foarte adevărat, vă lasă o liniște sufletească și o bucurie atunci când vizitați Grecia, sper să mai mergeți și în alte locuri ale țării.. eu nu am mai fost din 2010 și-mi pare rău, de-abia aștept să revin!

  2. Dragă Andera, iartă-mă că-ţi răspund cu întârziere, dar am fost plecată de-acasă şi abia acum, când m-am întors şi am deschis blogul, am văzut comentariul pe care l-ai făcut la memorialul ” 7 zile în Grecia” pentru care îţi mulţumesc mult. Îţi doresc să ajungi din nou , cât mai repede, pe meleagurile tale dragi din Grecia.

Lasă un răspuns

